Hayallerim, Delorean ve Sen: Bir Macera | An Adventure

17 Mart 2015

Bir Macera | An Adventure

Sessizliğin hükmünü sonlandırıyorum. Hayatı doyasıya yaşadığım ve internetteki varlığımın pek önemsiz göründüğü günler geçirdim. Kalbimi Oz’da bıraktım; ama beden artık döndü ve Avustralya maceramdan ufak parçaları paylaşmaya hazırım. 

Etrafımızda güzelim anlar. Avustralya’yı hatırladığımda kalbimi dolduranlar işte onlar. Öyle bir çeşitlilik, sonsuz bir güzellik…. Hayatımda gördüğüm en harika yerlerden biri olan bu dünya köşesindeki maceraları detaylarıyla anlatmam mümkün değil. Detaylar tüm deneyimin gölgesinde kalıyor, önemini yitiriyor. Tüm kalbimle aşık oldum. Çölün uçsuz bucaksızlığından doğu kıyısının canlılığına… Yeşil, kırmızı, mavi, sarı: Renkler kusursuz bir ahenk içerisinde dans ediyorlar. Tüm deneyimimin şekillenmesine katkıda bulunan güzel insanlar; sizlere minnettarım. Harikaydınız.

Şimdilik Avustralya'nın güzelliği hakkında ufak bir fikir edinmenize yardımcı olsun diye birkaç fotoğraf paylaşıyorum. Daha fazlası gelecek.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

It’s been silent around here. I was enjoying life to the fullest and my online existence didn’t seem to matter. Now that I am back I am ready to share glimpses from my Australian adventure.

Beautiful moments all around us. When I remember Australia the feeling of those moments fill my heart. Such diversity, eternal beauty… I simply can’t write it all. Details seem unimportant; they are shadowed by the magnificence of the whole experience. I am whole-heartedly in love with the land. From the vastness of the desert to the liveliness of the East Coast… Green, red, blue, yellow. The colors dance in harmony. And the people I was with helped shape my experience and I am very thankful. You’ve been great. 

For now I am sharing a couple of photographs just to give you a sense of Australia'a beauty. More on the way. 














2 yorum:

  1. Ya o kadar güzel bir giriş yapmışsın ki yüzsüz yüzsüz niye bana haber vermedin giderken diyesim geldi :)) Muhtemelen devamı gelecek fotoğrafların diye tahmin ediyorum. Ben de bir İzlanda takıntısı var bir süredir. İzlanda'yı iyi gelecek bir yer gibi algılıyorum bir süredir, ilaç gibi, öyle hissettiriyor. Şimdi senin fotoğraflarına bakarken de aynı duyguya kapıldım. Merakla bekliyorum yazının devamını. Bu arada bloğun çok sade, çok güzel. Yeni keşfettim, takip butonu bişeyler falan aradım ama bulamadım, üşenmedim gittim Google'da takipçi butonu olmayan blog nasıl izlenir diye araştırdım buldum. Takipteyim artık yani:) İyi bak kendine! Gamze
    Ha ben de buradayım bu arada
    http://littlefabien.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Gamze, iyi ki de geldin! Öyle güzel bir yorum yapmışsın ki kırk yıllık arkadaşımdan sevgi dolu sevimli bir sitem yemişim gibi yüzüm kızardı, suratıma bir gülücük kondu :) İlaç gibi demişsin; işte öyle hissettiren yerlere gitmeli insan. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni! Azmine ve verdiğin emeğe fazladan bol öpücükler! Blogunda yaptığın güzelim bebekleri gördüm, ellerine sağlık. Harikalar :) Bu çevrimiçi alemde bir dost daha bulduğumu bilmek güzel!

      Sil