Hayallerim, Delorean ve Sen: Avokado V

12 Şubat 2014

Avokado V


Avokado 1: Getty Yayınları, sanal kütüphanesi ile kitap ve sanat severleri heyecanlandırıyor. 200'den fazla kitabı çevrim içi olarak okuma ve indirme olanağı sunuyorlar. Getty Müzesi'ndeki birçok şaheser hakkında bilgi edinmek için ya da sadece günü güzelliklerle doldurmak için bu kitaplığa bir göz atın. Kütüphaneye buradan ulaşabilirsiniz.

Avokado 2: How I Met Your Mother'ın spin-off'unun yapılacağı söylentisi çıktığında pek önem vermemiş, son sezonunu yaşayan dizi hakkında çıkan asılsız bir haber olarak kaydetmiştim zihnime. Ardından bu projenin gerçekleşeceği açıklandı; fakat ben gene ciddiye alamadım. Projeye How I Met Your Father adının verildiği duyuruldu. Ih-ıh. Gelecekte böyle bir dizinin var olacağını o seferde kabul etmedim. Gelin görün ki şimdi dizinin baş rolünün Greta Gerwig'e (Frances Ha'dan ya da Greenberg'den hatırlayabilirsiniz aktrisi) verildiği duyuruldu. Sanırım bu sefer ciddi ciddi kabullendim How I Met Your Father'ın ekranlara geleceğini. Taze bir ürün yaratılabilecek mi, hep beraber göreceğiz. Gerwig'in karakteri taşıyıp taşıyamayacağı ayrı bir merak konusu.

Avokado 3: Doctor Who'yu özledim. Yeni Doktor Peter Capaldi ile çekimlere başlandı. Ara ara set fotoğrafları düşüyor internete. Yeni bölümler bu sene sonbaharda yayınlanacak. 
Getty'nin kütüphanesinden


Peter Capaldi, Doktor kostümüyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder